Miten kaupasta tilataan?

Tilaaminen onnistuu helposti tietokoneelta, mobiilista tai tablettia käyttämällä.

Myynti- ja toimitusehdot

Nordpap Oy myynti- ja toimitusehdot 1.1.2018

Näitä ehtoja sovelletaan, ellei ole sovittu toisin asiakkaan ja myyjän välillä. Ehdot ovat voimassa toistaiseksi. Kaikki ilmoitetut hinnat ja lisämaksut ovat arvonlisäverottomia. Kaikki oikeudet muutoksiin pidätetään.

Hinnat

Hintamme nousevat 2019 vuoden alusta 5-10%

Hinnastomme hinnat ovat verottomia hintoja, joihin lisäämme kulloinkin voimassaolevan arvonlisäveron. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi.

Toimitusehdot:

Vapaasti vastaanottajalla Nordpapin käyttämällä kuljetusyhtiöllä, kun kertatoimitus on vähintään 6 lavaa.

Toimitusmaksu alle 400 € toimituksissa on 20 €. Toimitus valtakunnallisesti.

Suuret lavat: FIN / EUR / Kuitu >> 10-15 €.- Pienet lavat: TEHO / Kuitu >> 6 €.

Pikatoimituslisä: Saman päivän aikana toimitettavista tilauksista peritään pikarahtia 25 € / toimitus.

Jos pikatilauksen arvo jää alle 400 €, niin lisäksi peritään myös normaali toimitusmaksu 20€.

Pikatoimituksia voidaan toimittaa vain pääkaupunkiseudulla.

Laskutuslisä

Kertatilauksista, joiden veroton nettoarvo on alle 400 €, peritään 20 € pienlaskutuslisä.

Tavaran palautukset

Vastaanottaja on velvollinen tarkastamaan toimituksen sisällön ja kunnon vastaanoton yhteydessä. Mahdolliset puutteet ja rikkoontumiset on merkittävä rahtikirjaan vastaanottokuittauksen yhteydessä.

Allekirjoitettu rahtikirja ilman puute- tai vauriomerkintöjä merkitsee toimituksen hyväksymistä.

Ilmoitus mahdollisesta toimitusvirheestä on tehtävä Nordpapin asiakaspalveluun viimeistään 7 arkipäivän kuluessa. Virheilmoitus voidaan hyväksyä myöhemminkin, mikäli tavarassa on sellainen valmistusvirhe, joka ei ollut heti todettavissa tai jos tuote on ollut muuten viallinen.

Mikäli toimitus ei ole ollut tilauksen mukainen tai jos tavara on ollut virheellinen, tavaroiden palautus tapahtuu aina kuluitta.

Mikäli palautus tehdään muista kuin yllämainituista syistä, veloitetaan siitä 20 euroa palautuksen käsittelykuluina. Palautukset voi toimittaa Nordpapin varastoon lähettämällä ne itse tai käyttämällä Nordpapin kuljetusliikettä. Palautuksen toteutuneet rahtikustannukset menevät asiakkaan lukuun.

Tuotteiden ja niiden pakkausten täytyy olla myyntikunnossa ja ne on palautettava aina täysinä myyntierinä.

Tilaustuotteilla eli asiakkaalle erikseen valmistajalta tilatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

HUOM! Palautuksen hyväksymisen edellytyksenä on, että palautuksesta on sovittu etukäteen Nordpap Oy:n asiakaspalvelun kanssa. Kuljetusliikkeet ottavat vastaan ainoastaan ennalta ilmoitetut palautukset, mistä kuljettajalla on mukanaan palautuksen lähetyslomake.

Reklamaation tekeminen

Havaittuasi tuotteessa virheen, ole yhteydessä Nordpapin asiakaspalveluun, myynti@nordpap.fi.

Ennen yhteydenottoa ota itsellesi rahtikirja, josta löydät rahtikirjan numeron, tuotteen nimen, tuotenumeron ja toimitetun määrän. Selvitä onko toimitettu erä vioittunut kokonaisuudessaan vai onko tuotteista vain osa viallisia.

Jos tuotteet on toimitettu tukkupakkauksessa, katso siitä eränumero ja valmistuspäivä. Laita tuote sivuun, äläkä käytä niitä ennen kuin olet tehnyt ilmoituksen. Asiakaspalvelumme sopii kanssanne jatkotoimista: palautusaikataulusta, hyvityksestä tai korvaavan tuotteen lähettämisestä.

Lavapalautukset

Palautuksia varten kuormalavat tulee pinota valmiiksi samankokoisten lavojen kanssa omiin pinoihinsa. Lavojen palautuksesta tulee sopia aina etukäteen joko myyntiedustajamme tai asiakaspalvelumme kanssa.

Lavat on mahdollista palauttaa pyytämällä palautuskuljetus Nordpapin asiakaspalvelusta. Minimimäärä palautukselle on 10 lavaa. Palautuksena otetaan ainoastaan ehjät EUR- ja FIN - lavat. Hyvitämme veloitetut lavat vähennettynä palautuksen rahtikustannuksilla.

Esim. Palautuksena 15 kpl EUR-lavoja, jotka Nordpap on veloittanut. Hyvityksen arvo = 15 x 9,00 - rahti esim. 40,00 €. Hyvitettävä kokonaissumma on tässä tapauksessa 95,00 €.

Toimituksen estyminen

Mikäli toimitusta ei ole pystytty toimittamaan asiakkaan kanssa sovittuna aikana, eikä Nordpapia ole saanut asiakkaalta esteestä tietoa viimeistään vuorokautta ennen sovittua toimitusta, peritään asiakkaalta toimituksen estymisestä aiheutuneet lisäkulut.

Omistuksen pidätys

Tuotteet säilyvät toimittajan omaisuutena siihen saakka, kunnes niiden kauppahinta on kokonaan maksettu.

Yhteystiedot

Asiakaspalvelumme palvelee arkisin ma - pe, klo 08:00 - 15:00 välillä.
Puhelin: 0503762010
myynti@nordpap.fi

Lisätty ostoskoriin